ż
REGULAMIN
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług kosmetycznych świadczonych w salonie/gabinecie kosmetycznym Magical Beauty Monika Pacewicz
- Nasypowa 10 85-342 Bydgoszcz.
- Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu kosmetycznego.
- Przystąpienie do zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień od momentu przystąpienia do zabiegu.
Klienci
- Klientem Salonu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
- Dopuszcza się korzystanie z zabiegów przez osoby niepełnoletnie, powyżej 13 roku życia, za wyraźną zgodą ich rodzica, opiekuna. Pracownik Salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody lub nawiązania połączenia z osobą uprawnioną do jej wyrażenia celem potwierdzenia wyrażenia zgody oraz do odmowy świadczenia zabiegu.
Wytyczne dla klientów w okresie aktywnego stanu epidemicznego (Covid-19)
– obowiązek noszenia maseczki zasłaniającej nos i usta ( z wyłączeniem zabiegów na twarz ) oraz rękawice ochronne
– poczekalnia zostaje zlikwidowana, obowiązuje punktualne przychodzenie na wizyty
– przychodzenie na zabieg bez osób towarzyszących
– prosimy o zapisy online lub telefoniczne
– nie używać telefonów w trakcie wykonywania usługi
Należy dzień przed planowaną wizytą poinformować telefonicznie pracownika salonu gdy :
– wystąpią objawy wskazujące na chorobę zakaźną,
– odbywa się obowiązkową izolację lub kwarantannę,
– zamieszkuje się z osobą, która jest poddana obowiązkowej izolacji lub kwarantannie,
– w ciągu tygodnia nastąpił kontakt z osobą podejrzaną o zakażenie, zachorowanie lub skierowaną do izolacji.
W dniu wizyty po wejściu do salonu należy :
– umyć i zdezynfekować ręce
– w przypadku rękawic ochronnych należy również je zdezynfekować
– nosić maseczkę ochronną zasłaniającą usta i nos lub zastępczo inne rozwiązanie spełniające jego
funkcję, jeżeli specyfika zabiegu na to pozwala np. przyłbica
Salon zapewnia :
– płyny do dezynfekcji
– jednorazowe ręczniki
– jednorazowe pokrowce na fotele
– jednorazowe peleryny lub śliniaki do zabiegów (dotyczy zabiegów : henna, lifting, zabiegi na twarz
oraz zabiegi z makijażu permanentnego oraz mikropigmentacji medycznej)
Informujemy, że :
– w gabinecie kosmetycznym może znajdować się maksymalnie 4 klientów tyle ile jest stanowisk
– przed wejściem wywieszona zostaje instrukcja dotycząca : mycia i dezynfekcji rąk
Pracownicy
- Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
- Pracownik, przed przystąpieniem do zabiegu, zobowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi (autoklaw).
- Pracownik, przed przystąpieniem do zabiegu, jest zobowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk oraz narzędzi wielokrotnego użytku.
- Pracownicy salonu zobowiązani są utrzymać dłonie i paznokcie w takim stanie, aby zminimalizować ryzyko zadrapań i skaleczeń.
- Pracownicy Salonu są zobowiązani do przestrzegania przepisów BHP i ppoż.
Higiena i bezpieczeństwo
- Powierzchnie płaskie oraz inne elementy wyposażenia salonu, z którymi klient nie ma bezpośredniego kontaktu podczas zabiegu, są dezynfekowane lub sterylizowane co najmniej raz dziennie.
- Pracownicy salonu są zobowiązani do wykonywania systematycznych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić klientów na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na klientów.
- W salonie mają zastosowanie wyłącznie preparaty do dezynfekcji dopuszczone do użytku w gabinecie kosmetycznym.
Świadczenie usług kosmetycznych
- Przed przystąpieniem do zabiegu pracownik przeprowadza z klientem wywiad w celu ustalenia czy na stan zdrowia klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb życia nie stanowią przeciwwskazań do odbycia zabiegu lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych.
- Każdy klient jest zaznajomiony z przeciwwskazaniami, skutkami ubocznymi i zaleceniami pozabiegowymi, a przystępując do zabiegu mają ich pełną świadomość i je akceptują. W przypadku najpoważniejszych zabiegów i powikłań pracownik ma prawo odebrać w tym przedmiocie pisemne potwierdzenie oraz odmówić wykonania zabiegu przy braku woli złożenia takiego oświadczenia przez klienta.
- Klienci, przed rozpoczęciem zabiegu, mają obowiązek powiadomienia pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg zabiegu, w szczególności o: chorobach serca, używaniu rozrusznika serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach lub wkładkach (np. domacicznych), przyjmowaniu leków zmniejszających krzepliwość krwi oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej ciągłości tkanek ciała.
- Każdorazowo, gdy zabieg nie jest wykonany w serii, w której odstępy między kolejnymi zabiegami wynoszą maksymalnie 7 dni lub przed rozpoczęciem kolejnej serii, która następuje po okresie dłuższym niż 14 dni, klient winien potwierdzić aktualność wywiadu i przekazanych informacji.
- Klient jest zobowiązany do nie posiadania w czasie zabiegu jakiejkolwiek biżuterii. Wszelkie kosztowności powinny być przechowywane przez klienta na jego odpowiedzialność.
- Klienci zobowiązani są do natychmiastowego poinformowania pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegu.
- W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu, pracownik może odmówić jego przeprowadzenia.
- Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia zabiegu także w przypadku, gdy poweźmie wątpliwość czy klient jest pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
Płatność
- Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane usługi kosmetyczne. Cennik zabiegów jest dostępny w salonie oraz internecie pod adresem: www.magicalbeauty.pl
- W salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty: płatność gotówką lub kartą w kasie.
- Salon zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na zabiegi świadczone w salonie. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną podane do publicznej wiadomości. Z tytułu promocji klientom, którzy ponieśli pełną cenę zabiegu nie przysługują żadne roszczenia. Rabaty nie łączą się z innymi promocjami.
- W salonie dostępne są Vouchery, płatne z góry, uprawniające do wykorzystania kwoty na zabiegi nie później niż w ciągu 6 miesięcy licząc od dnia zakupu.
Odpowiedzialność
- Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia salonu klienci odpowiadają bez ograniczeń. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialne ich ustawowi przedstawiciele.
- Salon nie ponosi odpowiedzialność za okrycia wierzchnie. Salon nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim lub w salonie poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które klient powinien zatrzymać przy sobie.
- Niezastosowanie się klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonany zabieg po stronie salonu.
- Salon nie odpowiada za niezadowolenie klienta z efektu końcowego zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć klienta, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką kosmetyczną i w sposób nie ustępujący ogólnie przyjętym standardom.
Rezerwacje
1. Klient może uprzednio umówić termin wykonania zabiegu w salonie, telefonicznie lub online.
2. Nieprzystąpienie do zabiegu w umówionym terminie lub odwołanie terminu na mniej niż 48 godzin przed jego rozpoczęciem, uprawnia salon do możliwości pobierania zadatków przed kolejnymi wizytami przez tego klienta w wysokości 50% kwoty za zabieg w przeciągu 3 dni roboczych od momentu dokonania rezerwacji terminu na usługę lub szkolenie. Niedokonanie wpłaty w/w terminie powoduje anulowanie wizyty.
3. W przypadku zapisów nowych klientów na pierwszą wizytę salon zastrzega sobie prawo do pobrania zadatku w wysokości 50% kwoty zabiegu. Zadatek należy wpłacić w przeciągu 3 dni roboczych od momentu dokonania rezerwacji terminu na usługę lub szkolenie.
4. Na zarezerwowane zabiegi należy się zgłosić najpóźniej na 5 minut przed umówioną godziną. Salon zachowuje prawo do niewykonania zabiegu na rzecz klienta, który pojawi się z opóźnieniem przekraczającym 15 minut bez jakichkolwiek informacji uprzedzających.
5. Niezależnie od powyższego, za wyraźną zgodą klienta, zabieg może zostać wykonany nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy zabiegu zostaną skrócone wedle uznania pracownika, z wyjątkiem etapów, które mają określony, minimalny czas trwania. Za tak wykonany zabieg należy się cena w pełnej wysokości.
6. W przypadku opóźnienia się zabiegu z przyczyn leżących po stronie salonu, w tym pracownika, żaden z etapów nie zostanie skrócony.
7. Salon zastrzega sobie prawo do odwołania terminu zabiegu na 24 godziny przed jego terminem. Salon jednocześnie uzgodni z klientem nowy dogodny termin zabiegu.
8. Pierwszeństwo na termin wykonania zabiegu mają klienci, którzy dokonali rezerwacji.
Reklamacje
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania zabiegu lub jego efektów, w terminie 7 dni od jego wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów zabiegu. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania zabiegu w salonie w dowolnej formie.
- Reklamacje składa się w formie pisemnej osobiście w salonie lub za pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres salonu. Wskazane jest dołączenie do zgłoszenia dokumentacji zdjęciowej.
- Wszystkie reklamacje zostaną rozpoznane w terminie 14 dni.
- W przypadku uznania reklamacji salon dokona zwrotu ceny zabiegu klientowi i umożliwi mu skorzystanie z nieodpłatnego zabiegu korygującego, który wykona osoba przełożona nad pracownikiem wykonującym pierwotny zabieg.
- W przypadku odmowy uznania reklamacji klientowi przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni. W postępowaniu odwoławczym powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio.
- W przypadku kwestionowania zabiegu zaraz po jego wykonaniu, klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę – w przypadku zasadności jego żądań ewentualny zwrot zostanie dokonany w pełnej wysokości. Salon zastrzega sobie jednak możliwość zwolnienia klienta z opłaty w przypadku oczywiście zasadnych podstaw reklamacji.
Pozostałe postanowienia
- Na terenie całego salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
- Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren salonu.
- Za przebywające dzieci podczas wykonywania usługi odpowiadają wyłącznie opiekunowie. Za ewentualne szkody spowodowane przez dzieci również odpowiadają wyłącznie opiekunowie prawni.
Postanowienia końcowe
- Każdy Klient ma prawo wglądu do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powołuje się salon lub pracownicy.
- Salon zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich opublikowania w salonie. Do rezerwacji i zabiegów wykonanych przed zmianą stosuje się postanowienia dotychczasowe.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług kosmetycznych powinny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.